Bilprovningen

Usch va jag hatar att när man skrivit ett långt inlägg och sen råkar trycka fel och allt försvinner :(

I alla fall så ska jag in med bilen på bilprovningen idag eftersom Joel inte kunde göra det i fredags då det var strejk. Det är första gången jag ska besiktiga en bil så jag är lite nervös.. Hoppas det ska gå bra och att bilen går igenom utan problem :) Ska vara där vid 13:50 och efteråt ska jag handla mat.

Har jobbat kvälls- och nattpass nu så jag är lite seg.. Är ledig tills i morgon kväll nu i alla fall :) Eftersom det är en röd dag i morgon (Kristihimmelsfärd) så har älsklingen fyradagarshelg :) Hoppas det blir bra väder på fredag för då ska vi förmodligen fixa i trädgården och med växthuset :) Ha en bra onsdag alla ♥



Kommentarer
william

härligt med långhelg:D



SV; Naw tackar så mycket:D Blir så himla Glad:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "If only this would be a Dream" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-16 @ 16:34:49
URL: http://funnyones.blogg.se/
Madeleine

Ja fast det blir det inte för min del :P Fixat!

2012-05-16 @ 16:51:29
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0