Dough-ble Whammy & Karamel Sutra

Hade en kupong på CityGross som gjorde att jag fick köpa två Ben & Jerry's glasspaket för 50:-, fick alltså en gratis! :) Självklart nappade jag på erbjudandet och passade på att prova två av B&J's nyheter i Core-serien :) Förutom dom jag köpte finns även Berry White, men jag är inte så mycket för sylt i glassen så jag valde bort den. Skillnaden mellan Core-varianterna och dom vanliga är förutom utseendet på förpackningen, att det är en "kärna" (därav namnet Core) i mitten, alltså uppifrån och ner :) En annan skillnad är att det är två glassorter i en, som ni ser på bilderna nedan :) Båda sorterna får toppbetyg av mig! :D

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0