Promenad 2012-05-13

Promenaden idag var den bästa hittills i år, inte för att att solen sken och att det var ganska varmt - nej för att jag äntligen kunde fota, inte bara en utan två, ekorrar! :D Har velat göra det jättelänge men dom är inte så enkla att få med på bild :P Den första ekorren upptäckte jag när den kastade ner en kotte och sen hörde jag den i trädet och när jag tittade upp så satt den där :) Upp med kameran illa kvickt och fota, sen så dök det upp en ekorre till ganska långt från den andra :) Är helnöjd, så här kommer ekorrbilderna först:

 

 

 

 

 

 

 

 

Upptäckte oxå att liljekonvaljerna (bild 8) har börjat få knopp nu :) Härligt! Sen så har dom grusat den vägen som jag brukar gå (bild 5) så nu är det mycket finare där :) Förut var det så lerigt. På bild 12 kan ni se spår av den första ekorrens (bild 1) middag :P



Kommentarer
Pappa och Mamma

Bilder som man får vårkänslor av

2012-05-13 @ 20:43:23
Madeleine

Visst är det? :)

2012-05-13 @ 21:34:15
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0