Sri Lanka

Fick tips av en arbetskamrat om ett litet privat "företag" som hjälper familjer i Sri Lanka, bland annat genom att ge dom pengar som frivilliga skänker till dom. Så nu har jag kontaktat detta "företag" och "fått" en familj (mamma och tre döttrar) som jag ska hjälpa genom att skänka lite pengar :) Har även fått en bild på familjen i fråga. Detta är inget vinstdrivande "företag" och dom två som står bakom allt klarar sig på sponsrade pengar enbart, så inget kommer på avvägar och familjerna får pengarna två gånger om året. Dom gör även en del andra insatser och så. Jag litar på min arbetskamrat och därför litar jag på att detta är seriöst och att allt går korrekt till. Hör av er till mig om ni vill veta mer och kanske vara med och hjälpa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0