En ny vecka

Sitter här och skriver med huvudvärk, ingen höjdare :( Har i alla fall tagit två Panodil Zapp så hoppas det hjälper snart. Blir ingen cykling idag då jag inte mår toppen och att jag inte haft tid :/ 
I alla fall så råkade jag ställa till det lite med en lampa så jag pajade dimmerkontakten, fick sticka in och köpa en ny ^^ Köpte en slags penna som man testar säkringar och sånt oxå för vi visste inte om någon säkring var trasig, jättesmidig grej förresten :P Älskling är superduktig och fixade det så nu har vi ljus i vardagsrummet igen :)   
Har fullt upp med jobb, idag promenerade jag till exempel i två timmar med min brukare :) I morgon börjar jag 07:45, ganska segt för jag måste gå upp tidigt då det tar nästan 25 minuter till den brukaren ^^ 
På fredag ska ett gäng från jobbet (i ett team hos en brukare) åka till Göteborg med tåg och bo på hotell :) Vi ska bland annat besöka Lisebergs julmarknad :D Stannar inte så länge utan åker hem igen på lördag eftermiddag. På söndag ska jag eventuellt gå på bio med Toloe och se sista delen i Twilight-serien, beroende på hur dags filmen går då jag jobbar till 14 :) Hoppas, hoppas, hoppas ;)
Jaha det är hur min vecka ser ut, hur ser er ut? Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0