Lööördag

Kris på jobbet så jag fick hoppa in och jobba natten plus en dubbling (då man är extra hjälp vid någon/några brukare). Det blev jobb 21-12 ^^ Så nu känner jag mig ganska seg och trött dels efter jobbet och dels på grund av cyklingen :P Men det gör inget.
Skulle kollat på reprisen av Solsidan nu 15:30 men det var tydligen framflyttat på grund av X-factor :( Det börjar 15:50 och då kan jag inte kolla eftersom det är hockey då. Så då går jag väl och lägger mig och vilar en stund, medan Joel tittar på hockey, så jag är pigg till kvällens kalas hos Ola som fyllde år tidigare i veckan :)
I morgon blir det jobb igen 16-21. Hoppas ni har en bra lördag!
 
Fixade mina naglar igår, inte dirket någon nail art men jag har guld och sen två olika sorters glitter :) (mobilbild)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0