Slö dag

Cyklade en stund på förmiddagen men jag tycker det är lättare på löpbandet :P På eftermiddagen var jag trött och mådde inte riktigt bra, hade bland annat huvudvärk så jag slumrade på soffan en stund. Inte precis någon rolig dag. Idag fyller Ola år så på lördag ska vi dit :) Måste se till att spraya mina nya skor så jag kan inviga dom då ;) Förutom det och jobb så händer väl inget denna veckan vad jag vet :( Internet funkar fortfarande inte, så alla inlägg och bilder kommer från mobilen. Säger till när det kommer igång igen men vem vet när det blir :/ Hoppas ni har det bra! Ni kan väl slänga in en kommentar så jag vet om någon fortfarande läser min blogg :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0