Denna veckan

Hände inte så mycket idag och därför blir det lite fattigt här på bloggen. Idag har jag, efter nattjobb, mest broderat och så har jag handlat mat :) Är snart klar med det broderiet jag håller på med nu :) Har fotat processen med mobilen då och då så jag kan visa er hur det sett ut under tiden. 
I morgon tänkte jag ha en sån där effektiv dag och göra en massa saker, och överst på listan står städning. Hoppas jag kan sova ordentligt i natt så jag är pigg i morgon, har varit dåligt med sömn den senaste tiden :( Börjar ju jobba 21 i morgon oxå så då är det bra om jag sover bra natten innan. 
På torsdag eftermiddag ska jag iväg och simma med Toloe :) Fredag är en helt ledig dag så jag vet inte vad jag ska göra då, kanske bara vad jag känner för. På lördag kväll kommer Pia med familj hit för att äta mat och ha det trevligt :) Söndag är det jobb igen.
Tänkte jag skulle göra lingonsaft i veckan, samt inlagd pumpa om jag hittar någon bra i affären :) Kanske blir det torkade äpplen med för det skulle jag kunna hinna i morgon, då det mest sköter sig självt :P Har ni några planer för veckan? Kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0