Fått mycket gjort!

Idag har varit en sån där "fått mycket gjort"-dag :) Skönt att ha såna dagar ibland! Idag har jag:
  • Kokat ungefär 2 liter lingonsaft (tog ganska lång tid)
  • Tvättat och hängt upp en maskin kläder
  • Lagat lunch och stekt färs till i morgon
  • Snyggat till och röjt undan
  • Dammat
  • Dammsugit
  • Torkat äpplen i ugnen
  • Rensat ur och rengjort skafferiet
  • Fyllt i, startat och sen tömt diskmaskinen två gånger
 
Så efter en skön dusch nu tar jag det lugnt resten av kvällen, fram tills jag börjar jobba, med mitt broderi :) Har kvar hemgjord pizza sen igår kväll så middagen är fixad, skönt! 


Kommentarer
toloe

duktiga Madde;)

Svar: Tack så mycket :P
Madeleine ♥

2012-10-17 @ 20:58:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0