Hej!

Jobb, jobb, jobb. Ja denna veckan känns det som mitt liv bara består av jobb ^^ Har jobbat kväll och natt söndag till måndag samt kväll och natt till idag och om knappt två timmar är det dags att gå på kvällspasset igen :P I morgon är det oxå kvällspass, ledig på fredag och dagspass på lördag och söndag. På fredag tänkte jag ta och spendera dagen i stan :) Sitter och planerar på en överraskning och till det måste jag handla grejer, men jag säger inte mer nu. 
Idag är de haloween så Naemi och Timothy ska komma hit ikväll för deras syster Julia ska ha fest :P Tråkigt att jag inte är hemma så Joel får klara av dom själv ^^ Men det ska säkert gå bra. Om en stund ska jag åka till macken och köpa godis, ja ni läste rätt - godis ;) Men inte till mig utan till ungarna, annars vore det väl inte haloween! Jag tänkte fira med att äta höstens första apelsin istället, hoppas dom är goda för jag älskar apelsiner när det är säsong och dom är så där perfekta i smaken ;)
 
Mobilbild



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0