Träning 2012-10-02 & 2012-10-03

Hann inte med att skriva om min träning igår, så jag gör det idag :) Körde intervallträning igår, det blev 14 minuter allt som allt. Först två minuter på hastighet fyra och sen en minut på hastighet fem och sen två på fyra och så vidare :) Blir ju mer trött än när jag kör dom längre passen på en halvtimme eller mer. Känner att jag behöver variera träningen lite och då blir det oxå lite roligare att träna.
Körde samma pass idag med, skönt när man jobbar kvällar att "bara" köra ett kort träningspass så att inte hela dagen går åt till det :P
Är ledig på fredag så jag funderar på om jag ska sticka till Simhallen då och simma :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0