Träning 2012-10-05 + 2012-10-06

Var och simmade en stund igår :) Det var ganska mycket folk och sen skulle jag handla så jag simmade inte så länge. Men det blev i alla fall 300 meter på cirka 30 minuter, vilar fortfarande emellan eftersom jag inte har konditionen ännu för att simma non-stop. Det känns i alla fall lättare för varje gång så det är så skönt att märka att träningen på löpbandet gör skillnad :P
Idag blev det löpbandet igen, körde intervallträning i 14 minuter. Först två minuter på hastighet fyra och sen en minut på hastighet fem och så om igen :)
Har ni något förslag på någon rolig och bra träning? Just nu är det ju "bara" löpbandet och simning för mig men jag vill gärna göra något mer :)
 
Mobilbild


Kommentarer
erikasblogg.se

Du har inte funderat på att köpa träningskort nånstans och köra lite pass och kanske styrketräning? Simhallen har ju månadskort om man inte vill binda upp sig för länge och då ingår ju bad med. På de flesta gym har de ju crosstrainers med och de är perfa för att träna upp konditionen och för att bränna fett. Annars är ju lätt jogging ett alternativ. Eller stick ut med cykeln och cykla nån timme. Eller skaffa ett par stavar och powerwalka med de. Det ska ju vara jättebra för hela kroppen :) kram!

Svar: Träningskort är nog ingenting för mig, i alla fall inte i dagsläget. Det beror mycket på att jag jobbar så olika tider jämt och det är svårt att få tid till att åka iväg och träna. Men cykling är en bra idé :) Måste bara skaffa bra regnkläder så jag kan cykla så här års :P Tack för tipsen! Kram
Madeleine ♥

2012-10-06 @ 16:25:30
URL: http://erikasblogg.se/
Anonym

Du kan ju börja träna på simhallen så kan vi träna ihop...jag tror att dom har en kampanj nu att om man binder sig i 12 månader får man en månad gratis;) kram

Svar: Ja det skulle jag kanske kunna men eftersom jag jobbar så olika tider jämt så är det svårt att få tiden att räcka till att åka till Växjö och träna tyvärr.. Men tack ändå :) Kram
Madeleine ♥

2012-10-06 @ 21:53:32
toloe

det är jag som har skrivit det tidigare inlägget:D
glömde skriva mitt namn

Svar: okej :P
Madeleine ♥

2012-10-07 @ 00:30:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0