Träning 2012-10-09

Tog mig en cykeltur idag som träning :) 45 minuter blev det, med några småpauser (max en minut) för att jag inte är van vid den hårda cykelsadeln ;) Vet inte hur långt jag cyklade men jag körde på ganska så ordentligt. Halva rutten var grusväg i skogen och halva var asfaltsväg. Vägen är ju inte helt platt jämt så när det är små backar så blir det lite jobbigare och det är bra. Regnade lite och var ganska så kallt men jag hade i alla fall en fleecetröja som värmer bra :) Så tummen upp för cykling. Alla bilder nedan är mobilbilder:
 
Cykeln efter att jag gjort rent den en hel del då det var ett tag sen den användes
 
Skogsvägen
 
En av alla svampar jag såg på vägen
 
Jag 
 
Finns fortfarande några lupiner kvar som blommar :)
Lupinernas blad är bra på att samla på sig regndroppar


Kommentarer
erikasblogg.se

Sätt igång runkeepern när du cyklar. Tror den funkar till det med :)

Svar: Aha det visste jag inte, har inte använt den ännu så ^^ Men måste man inte ha internet igång i mobilen då? Kram
Madeleine ♥

2012-10-09 @ 16:05:30
URL: http://erikasblogg.se/
erikasblogg.se

Joo det måste du nog. Eller jag vet inte. Mitt internet är alltid på i mobilen.

Svar: Jag får väl testa ^^ Tycker internet i mobilen är dyrt, men du kanske har något bra avtal? ;)
Madeleine ♥

2012-10-09 @ 16:35:53
URL: http://erikasblogg.se/
Märta Berglund

Hej finis!! Nu är Veckans Blogg tävlingen hos mig avslutad!! Kika in och se ifall du vann! Puss & Kram!

2012-10-09 @ 18:17:49
URL: http://jantelag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0