Trött...

Är så trött och seg idag... Det beror på att jag inte sovit ordentligt på tre nätter nu, på grund av halsont, jobb och stress antar jag. Att jag just nu är täppt i näsan spär ju på det här med att inte kunna sova ordentligt. Har inte kunnat träna heller, då blir jag piggare. Varit tvungen att gå upp tidigare än jag är van vid och det gillar jag inte. Trivs bäst med att lägga mig vid 23-tiden och sen gå upp vid 8-tiden, då mår jag som bäst :)  
Vädret är skit rent ut sagt - kallt, regnigt och blåstigt :( Mörkt och trist. Oktober är nog näst tråkigaste månaden på året, näst efter november ^^
Tanken var att vi skulle ge oss ut i skogen idag, i jakt på svamp men jag vet inte om det blir av. Skulle vara roligt, men jag tycker inte vädret är så bra för skogsliv idag. Inte någon rolig dag på jobbet heller så tyvärr blir detta något av ett klago-inlägg. Hoppas ni har en bättre söndag ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0