Första dagen med Nutrilett

Efter att nu ha provat Nutrilett med chokladsmak tre gånger nu så måste jag säga att det inte precis smakar gott :P Det är väl inte jätteäckligt men knappast gott. Känner att jag måste skaffa en till smak för att variera lite :P
Saknar vanlig mat väldigt mycket redan, om jag ska vara ärlig men jag ska stå på mig. Kommer nog äta lite morot och gurka ibland med :) Sen så blir nog tuggummi en grej jag kommer använda mer, dels för att få tugga och dels för att få bort eftersmaken som Nutriletten ger.
 
Vägde mig idag på morgonen och då stod den på 94.2 kg. Förväntar mig att det snart ska börja sjunka :P Har gjort ett pass på löpbandet för vid 12:30-tiden, mer om det i detta inlägget :)
 
 
 
Ser det gott ut? ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0