Ingen bra idé

Har nu efter fyra shakes kommit fram till att detta är ett rent helvete och jag slutar härmed med denna, förlåt utrycket, jävla pulverdieten... Jag fixar det helt enkelt inte, dels för att det är sjukt jobbigt att gå hungrig och att inte ha någon energi och för att shaksen smakar förjävligt ju fler man dricker... Så tummen ner för Nutrilett.
Ska istället käka bra mat och ingen läsk eller godis och sånt. Sen så ska jag köra på ordentligt med träningen istället. 
Ikväll ska jag bara repa mig från att nyss ha brutit ihop och så gå och äta något. Men jag är fortfarande fast besluten på att gå ner i vikt! Vi hörs senare ♥ Tack Erika för din kommentar och tack mamma för att alltid vet bäst!


Kommentarer
Marika

Jag tycker du gör helt rätt! Styrkekramar till dej!<3

Svar: Tack så mycket vännen! <3 Kramar
Madeleine ♥

2012-09-17 @ 19:47:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0