Köpenhamn here I come!

Har nu suttit en stund på SJ:s hemsida för att planera min resa till Köpenhamn som jag nämnt tidigare att jag funderat på. Så nu är det bokat och klart, tåget går dit 08:25 och hem 18:37 den 11:e september :) Tåget tar bara ungefär 1 timme och 50 minuter och hela resan kostade mig bara 315:- så det är jag nöjd med :P Åker själv eftersom Joel inte kunde åka med, och det är inga problem för mig. Kan rent av bli spännande och roligt att åka själv med ;)
Planen är att promenera runt i Köpenhamn och bara se på allt och fota en massa :) Tanken är att ha med en så lätt packning som möjligt. Tar med mobil, plånbok, kameran och en karta hade jag tänkt. Sen får vi se vad som händer när jag väl är där :P Någon som har tips på något man inte får missa i Köpenhamn? :)
 

Bild lånad från Google 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0