Ledig helg!

Så skönt att äntligen ha en helt ledig helg! :) Har blivit så att jag jobbat fyra helger på rad nu och jobbar dom kommande fyra nästa månad ^^ Så jag tänker helt enkelt inte jobba i helgen ;) Känner mig ganska trött efter två jobbnätter med.
Har fått sån lust att pyssla så jag tänkte åka in till stan snart och se vad jag kan hitta :P Tänkte besöka TGR och Panduro i alla fall :)
Har funderingar på att köpa något att börja brodera :) Finns massa fina saker hos Ateljé Margaretha men det är ju så svårt att välja! Gå gärna in på länken och hjälp mig välja eller ge tips :) Gärna något med julmotiv.
Så förutom simningen på söndag så har vi inget inbokat - skönt! :) Hoppas ni har en superbra fredag! ♥


Kommentarer
erikasblogg.se

Du kan ju testa decoupage :)

Svar: Visst, det har jag funderat på men vet inte vad jag ska sätta det på :P Har något annat på gång, kolla in här senare så får du se :)
Madeleine ♥

2012-09-28 @ 14:55:37
URL: http://erikasblogg.se/
toloe

åh vad roligt vi ska ha det på söndag ;)

Svar: Ja visst :) Kram
Madeleine ♥

2012-09-28 @ 21:03:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0