Mer inför Köpenhamn

Vill inte verka tjatig om min resa till Danmarks huvudstad men jag är så taggad och det ska verkligen bli roligt så ni får stå ut eller vad man säger ;) Har hört att det ska bli fint väder nästa vecka :) Detta är vad jag hittat ikväll som jag kan göra/se i Köpenhamn på tisdag:
 
  • Zoologisk Have - Ett zoo i Fredriksberg. Kostar bara 140 danska kronor/ca 158 svenska kronor
  • Søndermarken - En park mitt emott zoot
  • Danmarks Akvarium - Har Skandinaviens största samling fisk och andra vattenlevande djur. Kostar 100 danska kronor/ ca 114 svenska kronor
  • Arken - Ett 5000 kvadratmeter stort konstmuseum. Ligger mot utkanten av Köpenhamn. Kostar 95 danska kronor/ca 108 svenska kronor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0