Ny dag - nya tag

Som jag sa igår så skippar jag Nutrilett helt och hållet och kör i stället med bra och nyttig mat, och så träning naturligtvis. Har huvudvärk nu på morgonen, vilket troligtvis beror på gårdagen. Tror jag kommer gå ner i vikt en del bara av att skippa sockerbomber som läsk och sånt :) Sitter nu och surfar runt efter bra produkter och matvarumärken.
Funderar på Paulúns som har nytti müsli, flingor, juice och kokosvatten. Har även i samband med detta (Fredrik Paulún myntade uttrycket) funderingar kring LCHQ, som är mat med lite kolhydrater men av hög kvalité ungefär. Har tittat lite på LCHF, lite kolhydrater - mycket fett men känner mig tveksam till det. Tänkte skriva ett inlägg idag här om vad jag tänkte äta och dricka framöver :)
I alla fall så har jag jobb 15:45 idag till 10:00 i morgon, så det är ett rejält pass :P Innan dess så ska jag hinna med att träna på löpbandet och stryka kläder hade jag tänkt. Idag stod vågen på 93,7 kg. Hoppas ni får en bra dag! Kram till er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0