Träning 2012-09-22

Körde på med nästan samma träning som igår, hastighet 3,5 i 31 minuter :) Kan säga att jag blev ganska så trött efteråt :P Men det känns bra. Tänkte öka med en minut varje dag, om jag känner att jag orkar - annars kanske det kan bli varannan dag. Kommer en redovisning på vikten på måndag, men jag kan säga er redan nu att det går åt rätt håll :) Sakta men säkert! 
Dricker ju en massa vatten nu för tiden, samt en del mjölk och te, men jag undrar om ni har något tips på någon annan god och nyttig dryck? Vatten blir ärligt talat lite trist i längden, men det funkar absolut :) Med hjälp av isbitar och citron så är det ganska gott ändpå :P
Dags att göra sig klar för kräftskiva hos Pia med familj ikväll :) Även fast jag inte gillar kräftor egentligen :P Håll utkik efter ny nail art, som kommer ikväll eller i morgon - hinner inte nu :P Trevlig helg önskar jag er alla! ♥


Kommentarer
toloe

Vad kul att det går så bra för dig...blåbärssoppa är gott..det dricker jag ibland..jag tycker att det passar bra till frukost

Svar: Jag tror det i alla fall ^^ Okej, det låter bra men det är nog lite för matigt för mig om du förstår vad jag menar :P Jag ville ha något som liknar vatten mer.. kram
Madeleine ♥

2012-09-23 @ 13:55:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0