Uppdatering 2012-09-19

Tycker det funkar bra än så länge att dricka vatten istället för läsk :) CocaCola/Pepsi har varit min stora synd förut och jag var nästan beroende, vilket naturligtvis inte alls är bra. Har gjort så att jag har fryst ner juicen från citroner i tärningar som jag sen lägger i vattnet så det får citronsmak, jättegott och så blir det extra kallt på samma gång :) Dricker mest ur en flaska eftersom jag tycker bättre om det än i ett vanligt glas, vet inte varför men av någon anledning är det lättare då :P 
Angående träningen så tycker jag det funkar bra, har gjort någon form av träning varje dag sen den 10/9, förutom den 15/9 då jag fick ont i benet när jag skulle använda löpbandet. Har ökat på lite allt eftersom med träningen och det funkar tycker jag. Ska se till att komma iväg till simhallen och simma ibland med, det gillar jag :) Det bästa är väl om man verkligen gillar träningen :P 
Idag lägger jag träningen lite senare, eftersom jag jobbat över 18 timmar och är ganska trött :P Ha en bra onsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0