Uppdatering av läget...

Just nu är läget i botten om jag ska vara ärlig :( Har blivit supertrött i kroppen efter träningen idag och shaksen är bara pest och pina.. :( Tar tillbaka det jag sa i ett tidigare inlägg, shaksen är jätteäckliga. Dessutom har jag bara tänkt på mat hela dagen. Är så hungrig just nu. Hoppas verkligen att det går över snart annars blir jag nog tokig.. Dricker massa vatten, vatten med citron samt te eftersom det är det enda som inte har några eller väldigt få kalorier... Men jag hänger väl i, still going strong I guess.
 


Kommentarer
erikasblogg.se

Madde jag tycker du är jätteduktig som har gett dig fasen på det här. Dock tror jag att du gör på fel sätt. Det är inte bra med massa shakes och pulverdieter. Uteslut istället allt vitt mjöl, potatis och pasta (alltså typ GI) och självklart allt socker. Ät mycket grönsaker, kött, fisk, ägg och grovt bröd. Om du ska äta pasta så ät fullkornspasta. Ät mörkt bröd istället för ljust. Sen är såklart motionen viktig men då räcker promenader gott och väl till en början för att fettförbrännna. Å då menar jag inte långsamma "ut och mys-gå" utan ordentliga powerwalks där du blir svettig och andfådd. Sätt igång Runkeepern på mobilen (för den har jag för mig att du har?) och se hur du förbättar dig för varje pw. Jag LOVAR att om du kör på detta så kommer du märka resultat. Ät ofta och lite och gå aldrig hungrig. Drick mycket vatten. Jag märker själv att när jag kommer in i en bra period och kör med dagliga pw:s så känner jag mig mycket fastare och lättare :)

Kom igen tjejen, du är grym som bestämt dig! Kram!

Svar: Tack gumman <3 Har märkt detta själv nu så du kan läsa om det i nästa inlägg. Kram <3
Madeleine ♥

2012-09-17 @ 19:13:29
URL: http://erikasblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0