En tur till stan

Tog en sväng in till Växjö för att spana in utbudet men jag hittade inget jag ville ha :P Kollade efter några nya vårskor som bara är att dra på sig men jag hittade inga jag fastande för så det får vänta. Var ute efter en grapefruktsked också men det verkar inte finnas i affärerna, letade på flera ställen :/ Så jag får surfa runt lite ikväll och kolla om jag kan köpa via nätet istället :) Tog en tripp till Stadium Outlet där dom har schyssta priser på märkeskläder och skor, men jag köpte inget där heller. Dock så handlade jag mat på CityGross :P Lördagar är ingen rolig dag att vara i Växjö då det är så mycket folk och så mycket bilar att jag tröttnade mest på grund av det. Mycket skönare att åka in en vardag och kunna köra runt och titta i vilka affärer man vill i lugn och ro :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0