Jag är tillbaka!

Har haft en liten mer eller mindre ofrivillig blogg-paus i helgen :P Har helt enkelt inte hunnit blogga, för igår blev det sent hos svärfar igår så jag ville sova när vi kom hem. Vi fick god mat (grillpremiär för oss) och satt länge vid en brasa i trädgården :)
 
 
Idag tog jag sovmorgon och sen jobbade jag först 10-12, sen så åt vi lunch hemma. Efteråt begav vi oss upp till Ola med familj och hälsade på. Där satte vi oss i solen och njöt någon timme :) Mysigt! Så skönt väder idag! När jag kom hem pratade jag lite med mamma i telefon och sen var det dags att bege sig iväg till nästa jobbpass, 15:45-21:15. 
Jag hoppas det blir fint väder i morgon också, eftersom jag inte hann med den där fotorundan jag var sugen på idag :) I morgon blir det jobb igen, 16:45-08:30. Har bokat in mycket jobb just nu så det är fullt kör hela veckan till lördag. Senare i veckan ska vi hem till Alexander och Linus som fyller år samma dag, och så ska jag ha mitt livs första lönesamtal - det kan ju bli spännande ;) Hoppas ni haft en bra helg ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0