Photo a day: dag 2 - en passion

 
Om det är något jag köper ofta så är det örhängen :P Har nog ett par för varje dag hela året, har inte orkat räkna :P Men jag lägger alltid lite pengar på det då jag alltid (nästan) köper dom på rea. Vissa par har jag bara betalat några kronor för ^^ Har mest oäkta då detta inte är något problem för mig att använda. Några par i silver och guld har jag men dom flesta av dom har jag nog fått. En del av mina örhängen är från när jag precis hade skaffat hål i öronen, när jag var typ 6-7 år :) På bilden är mitt smyckesskrin så det är även andra smycken där i. Jag vet det ser kaosaktigt ut men jag har ingen bättre förvaring för alla örhängen XD Så om någon har något bra förslag på förvaring av några hundra par olika örhängen så hojta till ;)
 
I morgon ska ni få se vad som finns i min plånbok ;)
 
 


Kommentarer
erikasblogg.se

Såg på en blogg där de hängt upp örhängen på en dyna typ som de hängt på väggen. Såg fint ut och himlans smart. Men då var det nog bara såna öronkrokar man trär igenom hålet. Kram!

Svar: Okej lite svårt att se vad du menar men jag har ju såå många :P Får fila på den nöten lite mer ;) Kram <3
Madeleine ♥

2013-04-11 @ 19:43:33
URL: http://erikasblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0