Sicilian lemon + raspberry och Key lime + pineapple

Igår  provade jag Ramlösas två nyheter Sicilian lemon + raspberry (citron och hallon) sam key lime + pineapple (lime och ananas). Båda två innehåller mindre mängd kolsyra. Den första smakar verkligen tydligt av hallon, det var min första tanke. Väldigt god och känns somrig måste jag säga :) Den andra har inte lika tydliga smaker, men den smakar lime mest. Syrlig. Min favorit är Sicilian lemon + raspberry, den kommer jag köpa igen! Hoppas bara det inte är limited edition eller nåt :P
 
 
Tips: Om du vill behålla kolsyran längre så vrid åt korken ordentligt och sätt flaskan uppochned i kylskåpet!
 
 
Ska tillägga att jag provat flers olika sorters Loka också dom senaste dagarna. Trodde först att Loka skulle smaka precis som Ramlösa, men där hade jag fel. Det är svårt att förklara skillnaden i smak, men jag har kommit fram till att Ramlösa är favoriten, nästan oavsett vilken smak den har :P Dock gillar jag Loka med smak av vattenmelon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0