Snö i helgen?

Hört rykten om snö i stora delar av Sverige i helgen, hoppas inte det! Det ska ju vara vår, eller hur? :P Hursomhelst så har jag jobbat dubbelpass idag, först 08:45-12 och sen 15:45-21:15. Det var dubblingspass båda två så tiden gick snabbt :) Efteråt begav jag mig in till Växjö för att köra hem Joel från hans syster Pia som fyller år idag. Stannade en stund och åt god blåbärspaj :) Sen körde vi hem ett gäng barn, som är kusiner med varann, till Joels bror Ola för dom skulle sova över där. Goa ungar :) Har lyckats pricka in med jobb varje gång det varit Tunroth-kalas den senaste tiden så det var roligt att åtminstone komma en liten stund :)
I morgon ska vi (om vädret tillåter) klyva upp en massa ved som blivit av björken som svärfar och Ola fällde åt oss på tomten förra hösten. Ska hinna med ett träningspass med, sen så bär det av mot jobbet (15:45-21:45). På söndag är jag ledig, woho! :P Trevlig helg till er alla ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0