Torsdagskväll

Ikväll har vi fått besök av fina Julia, Naemi och Timothy som kom hit på cykel :) Roligt! Vi åt nötter och melon och barnen hittade en film på tv som vi såg på. Sen kom Ola och Bibbi för att hämta barnen, dom åkte för en stund sen :) Ola hade med sig en liten "buske" med enorma blåbär (svenska) som dom hade hittat i skogen :) Kul och bra att dom har byggt cykelväg mellan där Ola med familj bor och där vi bor :) 
Påbörjade storstädning av huset i tisdags, fixade i sovrummet och i köket då :) Flyttade runt lite saker i köket och tog undan radion som inte funkar och som bara står och samlar damm, roligt med ltie förändring :) Idag har jag fortsatt med att bland annat städa kylen och frysen samt damma och snygga till i bokhyllan. Kör diskmaskinen och några maskiner tvätt mellan varven också ^^ Tänkte fortsätta i morgon då jag är ledig hela dagen :) Sen jobbar jag långa pass lördag och söndag så då hinner jag inte med något här hemma. Ha det fint! 


Kommentarer
erikasblogg.se

Vägen till Härensås är jättefin nu! Har tänkt att gå dit en dag med vagnen. Har gått till och från macken ett par gånger och det är inte så fasligt långt och går snabbare än vad man tror :)

Svar: Ja jag skulle gå där någon dag och se hur det blev :)
Madeleine ♥

2013-08-15 @ 23:23:41
URL: http://erikasblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0