Bad day

Inte alls på humör idag kan jag säga :( Börjat med att jobba 18 timmar (natt), det är ett jäkla oväder som gjorde att vägen hem var en enda isgata så det tog mycket längre tid att komma hem, det har snöat samtidigt som det har blåst som fasen så jag var tvungen att skotta en massa tung snö innan jag kunde komma in i garaget, vädret har gjort det riktigt kallt i huset och när jag skulle byta om till mjukiskläder så trampade jag i kattspyor :( Har tinat en hel fryst kalkon som jag tänker tillaga ikväll men då kom jag på att Joel är på julfest på jobbet ikväll så jag får äta den själv :( Så nu tänkte jag bädda ner mig i soffan och försöka sova lite och se om dagen blir bättre!
 


Kommentarer
Lisa

Förstår att det var jobbigt, men jag kan inte låta bli att önska att lite av snön kom ner till Malmö.

Svar: jag gillar snön men inte halkan :P
Madeleine ♥

2013-12-06 @ 19:08:47
URL: http://lamadjur.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0