Helgen

I lördags var jag en sväng i Lärbro och träffade min fina vän Marika :) Så kul att få tid till att ses för det blir inte så ofta nu för tiden. Vi gick ju tre år på gymnasiet tillsammans. Hon har flyttat till Stockholm nu så jag får ta och åka dit någon helg och hälsa på :) Vi tog en fika hemma hos hennes familj och pratade en massa :) 
Igår bakade vi bröd och muffins :) Mums! Busat en del med Ebba och målat både hennes naglar och mina :) Idag skiner äntligen solen efter många dagars frånvaro :) Ebba-bus är iväg just nu med sin pappa och Patrik för att köpa ett par saker och hämta hennes bror Jonathan, som ska vara här ett tag.
I morgon är det nyårsafton och kvällen där spenderas hos mormor och morfar :) Nu ska jag skriva lite mer på sammanfattningen för 2013, så jag förhoppningsvis kan publicera det den första januari. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0