Jobb

Jobbade 15:45-10:00 söndag till måndag och så hade jag även bredvidgång på måndagen 13:30-21:30. Ingen bra idé kan jag lova, mådde fantastiskt dåligt när jag kom hem igår kväll. Hade huvudvärk, mådde illa och var så yr :( Yrsel har jag nästan varje dag nu, och jag undrar om det inte snart är dags att ringa vårdcentralen. Men man drar sig för det, mest för att jag har haft dåliga upplevelser av besök där förut :/ Jag antar att om det inte försvinner snart så har jag väl inte så mycket val.
Jobb 8:30-16:15 idag. I morgon är jag ledig och då ska jag träffa Toloe :) Torsdag (till fredag) blir det jobb 12:30-08:30, så kommer va helt slut på fredag. Fattar inte varför det finns 20 timmarspass, men har bara ett sånt så. Jobb 07:45-17:00 igen på lördag, tack vare byte med en arbetskamrat. Så då kan jag hänga med på födelsedagskalas på kvällen :) 
Idag blev jag bjuden på semla av en underbar jobbarkompis :) Ikväll blir det nog mest soffhäng för min del :) Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0