Sovmorgon

Lite problem på jobbet nu men det resulterade i att jag får sovmorgon i morgon och det gillas ;) Har känt mig yr och haft huvudvärk nu både idag och igår och jag vet inte varför :(
Funderar starkt på att lägga lite cash på ett makro-objektiv till min kamera :) Älskar att ta närbilder och jag vill verkligen ha ett för att kunna fota som jag vill. Vi får se, suger nog på den karamellen ett tag till :)
Gått bredvid på det nya stället för första gången idag och jag tycker det gick bra. Bara jag kan få ett ordentligt fullt schema nu snart så blir det bra :) Det ska börja planeras för sommarsemester denna månaden och jag tror det blir fyra veckor :) Har sparat en del semesterdagar sen förra året så jag borde ha en del över även om jag tar fyra veckor, så jag kan nyttja om jag behöver någon annan gång. Har blivit bjuden på bröllop på Gotland i slutet av juni så det hoppas jag kunna gå på :) 
Nu är det dags för mig att laga mat, lax blir det :) Hoppas ni får en bra fredagskväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0