Dålig dag för träning?

Skulle börja träna för en stund sen. Satte mig på träningscykeln och körde igång, hade bra fart och allt gick bra i cirka 10 minuter tills ena pedalen lossnade. Försökte skruva tillbaks den men det gick inte. Tänkte att jag får väl ta löpbandet istället. Sagt och gjort, startade löpbandet och började jogga några minuter tills jag det började låta konstigt. Tittade i instruktionsboken där det stod att jag skulle använda justerinsskruvarna längst bak på bandet. Letade fram en insexnyckel och började skruva lite på båda justeringsskruvarna. Provade bandet men det lär fortfarande illa. Skruvade lite, provade lite och höll på så kanske fem minuter, hade bandet av medan jag skruvade. Det var inte förrän jag klämde fingret som jag gav upp och insåg att detta kanske inte är någon bra dag för träning? :P Joel får helt enkelt fixa båda mina problem ;) 
 
 
 


Kommentarer
Frida

Haha ett tecken på att du ska ta en kopp te och en kaka istället ;)
Kram Frida

Svar: Misstänkte nästan det ;) Kram
Madeleine ♥

2013-01-22 @ 17:51:41
URL: http://www.septemberbacken.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0