Denna tisdagen i januari

 
Tagit det lugnt idag efter nattjobb :) Sov en stund på förmiddagen sen på seneftermiddagen åkte jag in till stan och handlade mat. Köpte även sex djupa tallrikar (bilden ovan) och sex assietter i samma stuk som dom tallrikarna jag köpte i lördags! Både jag och Joel älskar dom så vi använder dom till vardags ändå, trots att det inte var tanken från början ;) Såg att nyaste numret av min favorittidning (bilden nedan), som jag måste börja prenumerera på, hade kommit ut så den inhandlade jag med :) Gjorde lax- och rotfruktssoppa (bilden ovan) ikväll på måfå och det blev jättegott faktiskt och inte svårt alls att laga :) Nu blir det Resident Evil 4 en stund innan det är dags att sova för i morgon väntar en ny jobbdag. Kram ♥
 
 
(mobilbilder)


Kommentarer
Frida

Måste bara säga att jag tycker att det är himla roligt och inspirerande och fascinerande att du bloggar så flitigt! Kram Frida

Svar: Tack det betyder så mycket <3 Många kramar
Madeleine ♥

2013-01-30 @ 20:51:56
URL: http://www.septemberbacken.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0