Hett!

Wooo, nu känns det att det verkligen är sommar :P Hett är ordet. Blev helt genomvarm och slut bara av att hänga/lägga in kläder i garderoben ^^ Hade varit skönt med en pool nu känner jag. Joel har farit in till stan för att köpa något till datorn och för att mata Ola med familjs katt på vägen :) Själv ska jag försöka mig på att laga brickan som min morfar gjort, den har släppt i limningen (heter det så?) så det måste göras om. Den är guld att ha när man ska äta ute och bära alltsammans på :) Sen får vi se om jag har lust att fixa naglarna eller om jag istället sätter mig vid symaskinen :P Det är ganska skönt att vara här nere i "källaren" (vardagsrummet) när det är som varmast ute för det är så svalt på golvet här :) Satt ute en stund på förmiddagen och läste, har börjat med andra boken av Jean M. Auel som heter Hästarnas Dal (den första är Grottbjörnens Folk) :) Grymt bra böcker! 
 
 


Kommentarer
Lisa

Jag har läst hela den serien säkert fem gånger! Underbara!

Svar: Härligt! :)
Madeleine ♥

2013-07-18 @ 20:04:50
URL: http://lamadjur.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0