Hemgjort rotmos

Idag gjorde jag eget rotmos och det är ju bara såå gott :) Isterband till detta. Det är ju lätt att göra eget rotmos :P (mobilbild)
Ägnat hela förmiddan åt att rensa ur garderoben för att få plats med alla nya kläder från igår ;) Två fulla Gekås-kassar ska jag göra mig av med :P En som ska slängas och en som ska skänkas.
Har precis duschat och ska ta det lugnt en stund och prova mitt nya 3DS-spel - också från igår - Donkey Kong Country Returns :) Joel hade hört att det skulle vara roligt så det hoppas jag. 
Ikväll ska jag iväg och träffa ett gäng av mina arbetskamrater, det brukar alltid vara trevligt och jag är säker på att det blir så även denna gången :) Ha en skön söndag!


Kommentarer
Malin Hedlund

Mmm rotmos är ju bara för gott!

Svar: Ja visst är det :)
Madeleine ♥

2013-06-03 @ 07:25:21
URL: http://annamalinform.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0