Helg

Ögonen går nästan i kors på mig nu :P Kan bero på att jag jobbat 08:30-21:45. Hann med hur mycket som helst nästan på jobbet i alla fall. Bakade två sorters kakor men det får ni se i morgon kväll :) I morgon blir det jobb igen 08:30-16.00. Snart dags för mig att ta mig in i duschen och sen bort till sängen :P Har dock nästan fastnat för filmen No strings attached som går på tv nu. Men den orkar jag inte se ^^
Är lite putt för att jag var tvungen att köpa ny mobil häromdan, för dom pengarna skulle sparas. Sen så skulle jag ta lite från nästa lön till att köpa ett macro-objektiv till kameran som jag velat ha länge, men nu får jag förmodligen skjuta upp det :( Aja, vad gör man. God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0