Påskjobb och solsken

Har jobbat två kväll- och nattpass nu i påsk (torsdag-fredag & lördag-söndag) och i morgon väntar ett nytt kvällspass (dock inte natt) som avslutar denna påsken. Några ägg har det inte blivit att jag ätit men dock en del påskgodis ;) Ägnat stor del av helgen till att måla, vilket har blivit min nya passion tror jag :)
Idag har suttit ute en stund i brassestolen medan jag pratade med mamma. Vi tagit ut katterna och låtit dom njuta av vårsolen :) Rookie ville springa av sig i trädgården men Molly och Fluffy ville mest hänga på trappan där det var lä och varmt och gott :) Hoppas att det blir lite varmare snart så våren kan komma på riktigt!
Vi har även fått en hel del hushållssysslor gjorda idag och det är skönt, så vi har hunnit med mycket idag trots att jag sov hela förmiddagen :P
Nu sitter jag vid skrivbordet och målar på Family Guy och Simpsons-figurer :) På tvn rullar den härliga filmen En riddares historia. Hoppas ni har en bra påsk! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0