Rengöring #2

 
Har blivit tipsad om Dip-in nagellacksremover och jag måste säga att jag var tveksam först men efter att ha provar den så blev jag positivt överraskad :) Den är jätteenkel att använda - man bara doppar fingret i mitten några gånger och vips så är nagellacket borta! Med denna miljövänliga varianten får man doppa flera gånger men det går ändå väldigt smidigt. Den är även super till att ta bort nagellack från penslar och nail dotting tools med, utan att man riskerar att förstöra sin nya nail art. Just denna köpte jag på Ica Maxi så den är lättillgänglig. Rekommenderas starkt!
 
 
Har fortfarande den andra varianten kvar - som jag främst har på tops för att ta bort nagellack som kommit utanför nageln när jag gör nail art.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0