Sängplats?

Hela vintern har jag trängts med tre katter i min säng under mer eller mindre varje natt jag sovit hemma :P Detta beror på att jag fryser så rysligt lätt, alltså jag kan inte sova om jag fryser och har därför värmedyna i sängen under lakanet. Gissa om katterna gillar detta? ;) Sen så igår bestämde jag att nu är det för varmt i sängen - för jag har inte kunnat sova bra - så då tog jag bort den. Och gissa hur många av katterna som låg i min sänghalva i natt? Jo ingen :P Annorlunda att ha så mycket plats att röra sig på ;) Älskar mina katter ♥
 
Inte mycket plats över åt mig :P Högra halvan av sängen har Joel :) (mobilbild)


Kommentarer
Lisa

Min katt ville också gärna sova i sängen, men fick inte då jag blev allergisk. Tillslut var min allergi så illa att vi var tvungna att sälja henne, och nu har jag fått mejl av nya ägaren att hon får sova i sängen igen. Härligt! :)

Hur gammal är din son?

Svar: Okej va tråkigt men skönt att katten får ligga i sängen igen :) Jag har inga barn.
Madeleine ♥

2013-05-07 @ 15:10:21
URL: http://lamadjur.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0