Snart långledigt

Efter fyra nätter av dålig sömn, hälften på grund av nattjobb, så känner jag att det sätter sina spår :/ Ingen höjdare men det sjuka är att jag knappt inte känner mig trött heller (eller i alla fall inte när jag ska sova). Men jag märker ju att jag glömmer bort saker jag skulle göra och blir lite disträ liksom. Jag gillar det inte alls. Har sovit 4-6 timmar per natt och det är inte alls tillräckligt för mig. Jag har aldrig haft problem med att sova innan så jag hoppas detta är ytterst tillfälligt :)
Bara en dags jobb (bredvidgång i morgon) kvar och sen är jag ledig i fem dagar :) Nice! Har ett möte på torsdag bara. Kan behöva en minisemester då jag jobbat hur mycket som helst i mars och april. Sen så är det bara fem veckor kvar till min semester! Sweet :) 
Mycket mer bloggande än så här blir det inte idag för jag har inte riktigt "huvudet med mig" så att säga. Så nu tar jag en dusch och kryper ner i sängen och sover förhoppningsvis som en prinsessa ;) Hoppas ni haft en bra start på veckan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0