Snart bär det av

Kallt som tusan ute, vilket innebär att det är iskallt i vardagsrummet (som ligger i "källaren") :( Har 14 grader här nu så det var fint med lite köttsoppa jag lagade till förut :) Ska snart packa klart och bege mig mot tåget i Alvesta som går 13:12. Ska till Göteborg och hälsa på Toloe :) Har jobbat långt nattpass så jag är lite trött men det ska bli kul i alla fall :) Kameran hänger med såklart och kanske kan jag uppdatera något här, annars hörs vi på söndag kväll. Hoppas ni får en fin helg! ♥
 
Nu blommar en av mina fina Hibiskusar igen :)


Kommentarer
Lisa

En sån cool blomma! Hoppas du får en bra helg du med!

Svar: ja dom är jättefina :) tack!
Madeleine ♥

2013-11-29 @ 19:31:00
URL: http://lamadjur.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0