Gbg

Kom till Göteborg vid 15:45 och gick direkt till Nordstan och närmare bestämt Varuhuset Femman :) Toloe, som jag är här och hälsar på, var på sin praktik så vi träffades några timmar senare. Helt okej för då fick jag tid att gå runt bland alla affärerna där :) Var inne i massa affärer och köpte fyra par örhängen på Ur&Penn samt en parfym på Yves Rocher :) När Toloe kom gick vi runt i en del affärer tillsammans.
Sitter just nu i hennes och hennes pojkväns (som inte är här) lilla lägenhet. Vi har ätit (för mig) annorlunda mat från Iran och mumsar nu på torkad frukt och choklad medan teet kokar :) Mysigt! I morgon ska vi ta oss till chokladfestivalen, ska bli så roligt :)
 
Iransk mat med ett namn jag varken kan uttala eller stava :P
Jag som väntar på tåget i Alvesta (ska rätta till bilden när jag kommer hem)
 
Torkad frukt och choklad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0