Pysselprojekt - dockhus före och efter

Före:
Dockhuset som det såg ut när jag köpte det
 
Efter att jag rivit ut en del golv och tapeter 
 
Efter:
Som det ser ut just nu - lite skillnad va? ;)
 
Före:
Entrén 
 
Efter:
Entrén
 
Före:
Köket
 
Efter:
Köket
 
Före:
Vardagsrummet
 
Efter:
Vardagsrummet
 
Vardagsrummet och balkongen
 
Före:
Badrummet
 
Efter:
Badrummet
 
Före:
Sovrummet (uppe till höger: missade att få en närmare bild före)
 
Efter:
Sovrummet
 
OBS! Dockhuset är inte klart ännu. Ska fortfarande måla kanterna vita och utsidan röd. Sen så har jag massor av möbler och dekorationer att tillverka och/eller köpa :)


Kommentarer
chili

Härlig och lagom stor renovering ^^

Svar: Tack :)
Madeleine ♥

2013-10-10 @ 20:42:20
URL: http://fienden.blogg.se/
toloe

Det är nästan så jag får lust att flytta in;)

Svar: Lite litet kanske? :P
Madeleine ♥

2013-10-12 @ 01:48:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0