Snart helg

I och med hur mitt jobb ser ut med olika dagar jag jobbar och olika jag är ledig så brukar jag inte längta efter helgen. Men denna veckan har segat sig fram tycker jag och för ovanlighetens skull jobbar jag måndag till fredag denna veckan och är ledig lördag och söndag. Så det ska bli skönt med helg :)
Joel ska iväg och fiska med sina bröder nere i Blekinge på lördag så jag får hela dagen för mig själv. Det har jag inte något emot då Joel får göra något han tycker är roligt och jag ska ändå spendera dagen i stan hade jag tänkt ;) Hur som helst, jobb i morgon 07:45-17:00 men sen så ska jag sätta mig vid dockhuset igen :) Har dock inte det material jag vill ha och behöver men något ska jag nog kunna komma på att pyssla med :) Ska ju fixa det på lördag :) Ha det fint!
 
Tänk vad en enkel låda kan roa många katter :P Sen denna landade på golvet häromdagen så har alla katterna varit där och busat i omgångar så att nu är ena sidan paj :P På bilden ser ni Molly.
 


Kommentarer
Lisa

Min gamla katt hette också Molly. Bättre kattnamn finns inte.

Svar: Ja det är ett bra namn :)
Madeleine ♥

2013-10-04 @ 18:36:48
URL: http://lamadjur.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0