Brytbara havrerutor

 
Har bestämt mig för att inte köpa bröd längre utan att baka det själv :) Tycker det mesta brödet i affären är trist och många sorter är väldigt lika. Skönt att veta vad som finns i brödet och sen att det så rackarns kul att baka gör ju inte det hela sämre ;) 
Så idag bakade jag en sorts bröd som kallas brytabara havrerutor. Ser väl inte perfekta ut men jag är skyller på att jag är nyböjare. Kör nya recept nu hela tiden, så ni kan se fram emot flera inlägg framöver allt eftersom jag bakar nya bröd :) Är havregryn (skållat) i bullarna med, inte bara på dom. Ska ta och provsmaka senare ;) 


Kommentarer
Sara

åh va gott :)

Svar: Jättegott :)
Madeleine ♥

2013-09-11 @ 22:14:22
URL: http://sarajosefin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0