Ledig dag = fullspäckad dag

Efter en långdag på jobbet igår så är jag ledig idag :P Har mycket jag tänkt hinna med idag men det är mest roliga grejer så det ska nog gå bra :)
Hann inte packa upp efter Gotlandsresan så jag gjorde det idag innan frukost, det var inte så mycket :) Ska visa ett par saker som jag fick med mig därifrån senare, så idag blir det nog ganska mycket bloggande :)
Tänkte åka in och handla idag. Har fått mina förstoringar jag beställde för ett tag sen så jag ska skriva upp måtten på dom och förhoppningsvis hittar jag fina ramar till dom i stan, så dom kan komma upp på väggen :) Ska även kolla runt lite efter tapeter, golv och färg till dockhuset - skoj! :) Så klart ska jag handla mat också.
Med all säkerhet kommer jag pyssla med dockhuset idag med :) Har mer rivning kvar och ska se över vilka dörrar och fönster som behöver mer färg. Fick två olika tapeter hemifrån Gotland som jag eventuellt ska använda.
Ikväll hat jag tänkt baka bröd också, ska bara handla hem ingredienserna :) Tyckte att jag såg i ett reklamblad att dom hade fina jäskorgar för bröd på City Gross så dom ska jag kika närmare på :) 
Har även lite andra småsaker att fixa med idag så jag vet vad jag ska roa mig med i alla fall :P Hoppas ni får en fin tisdag! ♥
 
Bjuder på en mobilbild från båten jag åkte i söndags


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0