Pysselprojekt - dockhus del 9

 
 
Har gjort klart hela det stora rummet nu ikväll :) Det tar tiiiid att lägga dit golvet på det här sättet men det är värt det för det blir så fint tycker jag :P Eventuellt ska jag lägga golvlister med, men det får jag fundera på. Den lilla balkongen (eller vad man ska kalla det) till vänster ska ha ett annat golv tänkte jag, men jag vet inte vad ännu. Nu så har jag två hela rum kvar att fixa i ordning. Ett av dom ska förmodligen få samma sorts golv som dom jag gjort hittills och det andra blir ett badrum så jag ska försöka lista ut ett sätt att kalka det på :P Så mycket att fundera på framöver men det gillar jag :) Vill ni se före-bilder på detta rum så spana in mitt förra dockhusinlägg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0