Söndag

Idag är regnar det och blåser om vartannat, riktigt höstväder helt enkelt. Så efter ett långt nattpass på jobbet så tog jag en tupplur när jag kom hem. Sen så har jag mest suttit och virkat, börjat på ett annat projekt som jag kör parallellt med det andra projektet :) Detta är ett mycket större projekt så det lär ta mycket längre tid, men båda är lite enformiga att virka så jag varierar lite.
Sen så har jag pratat med en tjej jag känner angående ett pysselprojekt, så jag ska åka in henne ikväll och kolla på en sak jag eventuellt ska köpa av henne :) Vad det är får ni veta senare, om jag köper det. Men det är något jag har funderat på att pyssla med ett tag. Tror det kan bli rikitgt kul :)
Har satt in en kalkonstek i ugnen nu så det ska vi mumsa på ikväll :) Kalkon är något jag alltid älskat att äta. I alla fall så är det dags för dubbelpass på jobbet i morgon, börjar 08:00 och slutar 21:30. Ledig mellan 12:00 och 13:30 så då ska jag hem och äta mat eftersom älsklingen är ledig från jobbet i morgon :) 
Hoppas ni haft en fin helg ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0